24 maj 2015

Lately





Lite av det som jag har lagt upp på instagram (@jolindstroem) på sistone. Politices kandidatexamen, min nya, fina klocka, tentläsning och nya träningsskor till gymmet. 

Jag trodde att jag visste vad stress var innan den här våren, men herregud. Har haft två olika jobb, varav ett av dem ett heltidsjobb just nu, och många kämpiga studiepoäng att samla ihop. Mitt liv har typ handlat om skola, jobb och inte så mycket annat. Heh, men vad kan man göra. Det positiva är i alla fall att man lär sig mycket om hur stresstålig man är och var ens gränser ligger. Dessutom trivs jag väldigt bra på mitt jobb just nu. Med det mesta av skolan undan kan jag nu äntligen pusta ut lite och faktiskt ha en fritid.

Och just det ja, jag och Tobbe bokade en resa till USA för någon vecka sedan. I oktober kommer vi att flyga till San Fransisco och efter det antagligen åka runt med hyrbil i Kalifornien i drygt två veckor. Under sommaren hoppas jag också på att hinna gå på någon festival med mina vänner. Så kul att ha någonting att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar